استقرار 4 پایگاه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی  در اطراف حرم
کد خبر: 4204317
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
مشهدالرضا(ع) در آستانه نوروز ۱۴۰۳

استقرار 4 پایگاه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی  در اطراف حرم

 مدیر کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۴ پایگاه در ۴ طرف حرم مطهر رضوی و سه پایگاه در فرودگاه ، ترمینال و راه‌آهن مشهد آماده دریافت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی است.

نظارت و رسیدگی به شکایات مردمیمامیررضا رجبی، مدیرکل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، درخصوص اقدامات در ایام نوروز برای زائران ظهار کرد: با توجه به طولانی شدن بازه خدمت به زائران نوروزی اقدامات کمیته نظارت و بازرسی ستاد ارائه خدمات سفر نوروزی از ۱۴ اسفند آغاز شده و تا ۲۴ فروردین ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۱۲۰۰ بازرس برای نظارت بر بازار در کل استان پیش‌بینی شده است و از این تعداد ۴۵۰ بازرس در سطح مشهد در قالب کمیته‌های جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، حمل و نقل و بسیج اصناف هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: علاوه بر این نیز نظارت بر اماکن اقامتی با همکاری تشکل‌های بخش خصوصی انجام می‌شود. در حوزه تنظیم بازار هم پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و خوشبختانه در خصوص اقلام اساسی و اقلامی که نیاز به تزریق دارند مانند مرغ منجمد و گوشت منجمد در شرایط نرمالی هستیم و امیدواریم نیاز به تزریق خاصی نداشته باشیم.

رجبی بیان کرد: پایگاه‌های اطراف حرم و سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات و رسیدگی به آن هستند، ضمن اینکه برخورد با گران‌فروشی و بازگرداندن مبلغ اضافی دریافت شده از شهروندان و مسافران اولویت ماست. چهار پایگاه در چهار طرف حرم مطهر رضوی و سه پایگاه در فرودگاه، ترمینال و راه‌آهن مشهد آماده دریافت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی است.

وی گفت: علاوه بر این اقدامات نیز ۷۰۰ فروشگاه در اطراف حرم مطهر رضوی در طرح عرضه کالا با قیمت مصوب هستند که این تعداد تعهد دارند کالاهای اساسی را با قیمت مصوب عرضه کنند. راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با همکاری شهرداری برای عرضه کالاهای اساسی به قیمت مصوب در طول این ایام نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha